۱۳۸۸ آذر ۵, پنجشنبه

5آذر


 سلام از ما



بسیار سپاسگزارم از عمورضا ، خاله محبوبه و مامانی های گل و مهربون دوستان ِ فسقلی ام ... زنده باشین همتون هزارسال



اما بهدش :


سه شب پیش تشنه ام بود هوارتا ، مامانی واسم آب آورد و من چون طبیعتاً و اصالتاً خیلی Lady تشریف دارم ، آب خوردن توی لیوان بچگانه رو ننگ بزرگی برای خودم تلقی میکنم  لذاست که برای تنویر افکار عمومی و در اعتراض به این اقدام جنایاتکارانه با صدای بلند اعلام کردم :



       حزب فقط حزب علی          لیوان فقط کریستالی



(توضیح پدرانه : عزیزان !!! شعار کاملا صنفیه ، لطفاً دم نگیرین باهاش ... این دختر ما یه نمه کله اش بوی قرمه سبزی میده)

بعدم من نمی فهمم چرا نباید آب رو جوید ... شیر که نیست آبه ... اصلاً همینه که هست دوست دارم آبو بجوم ... فرمایشت !!!؟؟؟


تازه همون شب یه چیز دیگه هم کشف کردم که فقط به دوست جونام میگم !!! این لیوانا رو از اون گردالیش که بکوبین زمین یه صدای باحالی میده ...


((خدا الهی بچه های مخترع سرامیکو نگه داره ... خدا دامن مادرشونو هرسال سبز کنه که باباشون انقدر به فکر اوقات فراغت ما بوده ... ))


آقا این باباهه هم تو این هاگیر واگیر هی غر میزد که " باباجون ... میشکنه دخترم ... دست خوشگلت اوف میشه ها " به خیالش من ببو ام ولی آخرشو نخونده بود ... لیوانه یهو کوچولو شد ...انقد انقد ... اَ َ َ َ َ َ َ ه !!!!فکر کن  یه عالمه ستاره رو زمین برق میزدن ... ولی دستم من اوف نشد که ... عوضش انگشت بابائی جر خورد ... بسکه پخمه اس ...


بهدم بابا از ترسش رفت اون اسباب بازی گندهه خودشو آورد ... همون غوله که من از صداش میترسم و همه چی رو یهوئی غیب میکنه . غوله نامرد اومد همه ستاره ها رو با اون دماغ ضایعش قورت داد .



منم لج کردم موبایل بابائی رو برداشتم ... بهدم تا اومد طرفم که بگیرتش جیغ کشیدم که یعنی: "بیای جلو پوشکتو بادبون میکنم" (عین اون دفعه ای که خونه عمو کامیار تهدیدش کردم)...


اصلاً مامانی مهربونتره ...


این عکس لحظه ی تهدید باباست ( هیبتو داری!!!)









آها ... یادم رفت بگم ... چند شب پیش بابا بیدارم کرد و گفت : پاشو نیگا کن بابا  ... احمدی نژاد رفته برزیل!!!!!!!!!!!!!!! .... آی خندیدیم








زت زیاد فهلن ...

۳ نظر:

Reza گفت...

گلکم،
بابایی بهت گفته "علی" با "آلی" قافیه میشه؟
از شما که آز-جیگری پاس کردیو این ترم با مامانت سه واحد توپولوژی داری بعیده!
عمو قربون اون دوگانه ی دندونت بره (که از سه گانه ی کیشلوفسکی هم قشنگتره)، از من میشنوی، در ادبیات سامان رو طرف مشورت قرار نده...
در مورد موبایل و لپ تاپ هم کاملاً باهات موافقم، بشکنشون، خوردشون کن!
بابا چیزی گفت خودم میام کهریزکش میکنم.

آراد گفت...

چه دختر نازو شیطون و بامزه ایی بازم از کارایی که میکنی برامون تعریف کن ببینیم کدوممون شیطون تریم ؟؟؟؟؟!!!!!!!

Unknown گفت...

pedarsookhte alan ke enghadar heibat dare ,vay be hale dah sal bad.kholase kheili khoshal shodim to internet ham snashid khanoom ro didim.
AMO AMIR & KHALE RIMA